نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به شما امکان خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را می دهد.

سی ار ام، برای جذب مشتری جدید، افزایش فروش، نگهداشت مشتری و وفادارسازی آن کاربرد دارد.

هدف نرم افزار CRM افزایش فروش و جمع آوری اطلاعات مشتریان در کلیه تعاملات وی با سازمان است. از طرف دیگر، نرم افزار برای بهبود و شخصی سازی بازاریابی و فروش از این اطلاعات استفاده می کند.

با استفاده از امکانات نرم افزار CRM می توانید انجام کارهای پرتکرار روزانه را به نرم افزار بسپارید و با اطمینان وقت خود را برای انجام کارهای مهم تری اختصاص دهید.

http://parsvt.com


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها