یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شامل یک پایگاه داده قابل جستجو است که به کاربران اجازه می دهد تا در جلسات به اطلاعات مشتری و مشتری احتمالی دسترسی داشته باشند. برخی راه حلها همچنین به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات را در چندین دستگاه همگام سازی کنند و به آنها امکان دسترسی به روزترین اطلاعات را از هرجای دیگر به مشتریان می دهد.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به کاربران اجازه می دهد تا جریان های مختلف کاری و فرآیندهای مرتبط با فروش ، بازاریابی و پشتیبانی مشتری را به طور استاندارد تنظیم کنند تا هماهنگی بین این تیم ها افزایش یابد.
فروشندگان
مدیریت ارتباط با مشتری قابلیت تجزیه و تحلیل را ارائه می دهند که به کاربران امکان می دهد داشبورد و گزارش های قابل تنظیم را بر اساس داده های مشتری ایجاد کنند. این گزارشها در بخش بندی مشتریان ، ردیابی درآمد و مدیریت کمپین های شخصی سازی شده کمک می کند.
مدیریت تماس: یک بانک اطلاعاتی قابل جستجو برای اطلاعات مربوط به مشتری و سرنخ ها را ایجاد کنید.
تعاملات و پیگیری: مکالمات اسناد با مشتریان و سرنخ ها را در کانالهای مختلف مانند تلفن ، ایمیل ، چت زنده یا حضوری ذخیره می کند.
مدیریت سرنخ فروش: سرنخ فروش و مدیریت آن منجر به چرخه حیات مشتری می شود. این امر شامل ضبط ، ذخیره سازی ، توزیع ، تغذیه ، تقسیم بندی و مدیریت قیف فروش است.
تقویم / یادآوری سیستم: ایجاد یادآوری در مورد تماس یا جلسات و همگام سازی آنها با تقویم کاربران. همچنین کاربر می تواند یادآوری ها را از طریق اعلان ها، اعلان های تقویم، ایمیل یا پیام های متنی تنظیم کند.
ذخیره اسناد: ذخیره ، اشتراک گذاری و مدیریت اسناد و مدارک.
تقسیم بندی: اطلاعات پایه مشتری را بر اساس صفاتی مانند سن ، جنسیت ، موقعیت مکانی و ترجیحات به گروهها تقسیم کنید تا بتوانید کمپین های هدفمند فروش و بازاریابی ایجاد کنید.
درباره این سایت