دسترسی آسان به داده های مشتری

یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شامل یک پایگاه داده قابل جستجو است که به کاربران اجازه می دهد تا در جلسات به اطلاعات مشتری و مشتری احتمالی دسترسی داشته باشند. برخی راه حلها همچنین به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات را در چندین دستگاه همگام سازی کنند و به آنها امکان دسترسی به روزترین اطلاعات را از هرجای دیگر به مشتریان می دهد.

فرآیندهای کارآمد از طریق اتوماسیون

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به کاربران اجازه می دهد تا جریان های مختلف کاری و فرآیندهای مرتبط با فروش ، بازاریابی و پشتیبانی مشتری را به طور استاندارد تنظیم کنند تا هماهنگی بین این تیم ها افزایش یابد.

بینش های عملکردی در مورد عملکرد پرسنل و رفتار مشتری

فروشندگان

مدیریت ارتباط با مشتری قابلیت تجزیه و تحلیل را ارائه می دهند که به کاربران امکان می دهد داشبورد و گزارش های قابل تنظیم را بر اساس داده های مشتری ایجاد کنند. این گزارشها در بخش بندی مشتریان ، ردیابی درآمد و مدیریت کمپین های شخصی سازی شده کمک می کند.

ویژگی های معمولی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت تماس: یک بانک اطلاعاتی قابل جستجو برای اطلاعات مربوط به مشتری و سرنخ ها را ایجاد کنید.
تعاملات و پیگیری: مکالمات اسناد با مشتریان و سرنخ ها را در کانالهای مختلف مانند تلفن ، ایمیل ، چت زنده یا حضوری ذخیره می کند.
مدیریت سرنخ فروش: سرنخ فروش و مدیریت آن منجر به چرخه حیات مشتری می شود. این امر شامل ضبط ، ذخیره سازی ، توزیع ، تغذیه ، تقسیم بندی و مدیریت قیف فروش است.
تقویم / یادآوری سیستم: ایجاد یادآوری در مورد تماس یا جلسات و همگام سازی آنها با تقویم کاربران. همچنین کاربر می تواند یادآوری ها را از طریق اعلان ها، اعلان های تقویم، ایمیل یا پیام های متنی تنظیم کند.
ذخیره اسناد: ذخیره ، اشتراک گذاری و مدیریت اسناد و مدارک.
تقسیم بندی: اطلاعات پایه مشتری را بر اساس صفاتی مانند سن ، جنسیت ، موقعیت مکانی و ترجیحات به گروهها تقسیم کنید تا بتوانید کمپین های هدفمند فروش و بازاریابی ایجاد کنید.


مشخصات

آخرین جستجو ها